piątek, 17 sierpnia 2007

Płazy z rodzaju tych ładniejszych

Żabka to jest dopiero stworzonko. Żabcia jest niezwykle sympatyczna acz nieco zakręconą osóbką. Po zdaniu maturki niestety opuszcza Graudenz i jedzie sie kształcic do Gdanska- czyli chemia działa!!

Pisze do mnie niezwykle krótkie smski i ma amanta Morczyna z którym chyba jest oki...ale jak tam nie wiem.

Nie mniej jednak uwazam ze Żabka to naprawde sympatyczna osoba,od czasu do czasu nieco sie czepia ale za to jest mega kochana.

Także mam nadzieje ze kiedys mnie zaprosi do Gdanska i bedzie nice. No ale ja sie nie wpraszam bo nie mam takiego zwyczaju.A...ponadto Żabka ma jeszcze wielkiego psa..i brata.
No a poza tym ma jeszcze duzo róznych fajnych cech.
Faktem niezaprzeczalnym jednak jest to ze nie zaprosiła mnie jeszcze ani razu na piwko. Tak..to jest straszne.
Takze Żabciu-nadrób szybko.

Brak komentarzy: