poniedziałek, 24 września 2007

Dzisiaj jest dzien w którym mozecie wybrać.

No i poszło..znaczy nie poszło..pójdzie o 21.10...bo jakieś 24 latka temu przybywszy na ten świat... nawet nie podejrzewałem ze będę miał tak wspaniałych przyjaciół i znajomych!! Dziękuje wam za to wszystko... i ufam mocno ze nie jestem aż takim beznadziejnym dziadem..he he...!

No ale cóż dobra okazja do podsumowań, wniosków i wspomnień- zatem 20.40 pod Aniołem zapraszam wszystkich, wszystkie, i wszystko:D..;

A tak na początku uprzedzam że z racji tego że zbliżają sie wybory parlamentarne na moim blogu nie zabraknie publicystyki tak mojego autorstwa jak i znakomitych szermierzy słowa - moich mentorów. W końcu czas sprzyjający a demokratyczne orgie tylko sprzyjają temu by pokazać co się o nich sądzi.

Ostro będzie w każdym razie na pewno...;kontrowersyjnie? Także...ale wszystko przed nami.

PS: Z racji tego że nie chce tu uprawiać propagandy nie będę informował co i na kogo powinniście glosować- jeśli oczywiście macie ochotę. Ja w każdym razie raczej nie zamierzam zmieniać preferencji - jako że demokratyczny żłób jest po to by sie do niego dopchać :D

Brak komentarzy: