sobota, 12 stycznia 2008

ObElGa :D

Jak donosi gazeta ,,Gaz Wyb" :


Profesorowie i studenci rzymskiego uniwersytetu La Sapienza zapowiadają protesty przeciwko zapowiedzianej na czwartek 17 stycznia wizycie Benedykta XVI - pisze "La Repubblica". W ich oczach papież to "przeciwnik Galileusza" i "reakcjonista".

No więc spieszę twierdzić że tak w zasadzie to nie wiem o co chodzi... protesty...oki- każdy ma prawo:). Ale dlaczego to za chiny ludowe nie rozumiem :D. Określenia "przeciwnik Galileusza" i "reakcjonista" nie mają dla mnie w żadnym razie formy epitetów..mało tego- wręcz przeciwnie.

  • Przeciwnik Galileusza- no fakt... ja jestem przeciwnikiem twierdzeń pani prof. Senyszyn, jestem biegunowo odległy od kilku wypowiedzi Darwina( acz wspaniały naukowiec). W nauce nie zgadzać się jest czymś normalnym...wiec o co idzie?

  • Reakcjonista- dla mnie to największy komplement pod słońcem :) A kto nie wie to zapraszam do lektory Samotnika z Bogoty :)
Ponadto owi ,,przyszli oświeceni" piszą iż :

Dziennik przytacza też opinie kontestatorów, według których "reakcjonista" i "przeciwnik Galileusza" nie ma prawa wstępu na świecką uczelnię.

A to Ci psikus:) Jakimś prawem skończyłem świecką uczelnie i do tego z wynikiem bardzo dobrym. Uważam się za reakcjonistę i polemizuję z Galileuszem( z św. Tomaszem także) I nie będzie mi jakaś małpa z niewyparzonym pyskiem mówić kto ma prawo się wypowiadać a kto nie. FINITO.

A jeśli owi studenci mają coś przeciwko Ojcu Świętemu to mogę tylko napisać że mam coś przeciwko nim określając ich najgorszymi w mym mniemaniu obelgami a mianowicie iż są oni ,,demokratami" a także ,,sportowcami". I tyle z mojej strony :)

Wszak to samotnik z Bogoty pisał:

Wyższe uczelnie powinny być miejscami gdzie młodzi ludzie powinni się uczyć milczeć.




Brak komentarzy: